Bokbingo 2020

Efter att ha hört ett avsnitt av podden "Snacka om ljudböcker" (f.d. "Storytelpodden") där de hade skapat ett bokbingo, blev jag inspirerad till att göra ett eget - utifrån de böcker som jag ska läsa under 2020. Om du vill får du gärna vara med!
 
Förvisso har jag ett försprång när det gäller just detta bokbingo, men om du vill vara med kan du säkert hitta böcker som passar in.
 

SYNTOLKNING:
Översta raden (från vänster till höger):
  • Egennamn i titeln
  • Läskig bok
  • Rött omslag
  • Skriven av en kvinnlig författare
 
Andra raden (från vänster till höger):
  • Längre än 400 sidor
  • En novell
  • Färre än 200 sidor
  • Har en titel med enbart ett ord
 
Tredje raden (från vänster till höger):
  • Vars handling utspelar sig före 1900-talet
  • Tre ord i titeln
  • Ett fordon på omslaget
  • Första delen i en serie
 
Fjärde raden (från vänster till höger):
  • Utgiven 2011
  • Ett träd på omslaget
  • Siffra i titeln
  • Utgiven före 2000
 
Ska vi se vem som lyckas få bingo först? Så snart jag får bingo, gör jag ett inlägg om det och så fort du får bingo, kan du skriva en kommentar till det här inlägget.
 
Lycka till! Må snabbaste bokläsare vinna.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie