Livet som författare

Podden "Livet som författare" drivs av Gabriella P. Kjeilen och Caroline Hurtig och handlar om skrivande och författarskap. Det är en lättsam och mysig podd att lyssna på. Att lyssna på den här podden sporrar mig i mitt eget skrivande och ger mig en del användbara tips.
 
 
 
Naturligtvis kan vem som helst lyssna på den här podden, men jag tror att den är mest intressant att lyssna på om man själv skriver eller är intresserad av skrivande och författarskap. Jag själv kommer fortsätta att lyssna på den, för den är så trevlig att lyssna på och både Gabriella och Caroline verkar vara två härliga personer. Känns nästan som att de är mina kompisar och att poddavsnitten är samtal som vi "vänner emellan" har (nej, jag känner varken Gabriella eller Caroline, men deras podd är så inbjudande att det känns som att vi vore vänner - åtminstone nästan).
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie