Mitt ögonblick av galenskap kom med!

Som jag skrev innan, tänkte jag ju från början inte delta i uttagningen till Ariton Förlags novellantologi "Ögonblick av galenskap". Fast som jag också har skrivit tidigare, ändrade jag mig och skickade till slut in ett bidrag i alla fall. Och vet du vad? Min novell blev en av de utvalda!

I och för sig är det ren galenskap att jag fortsätter att envisas med att delta i olika tävlingar/uttagningar när jag istället borde fokusera på mitt romanskrivande.
 
 
 
 
Jag vågar inte berätta mycket om novellen, eftersom jag är rädd att avslöja för mycket och på så sätt förstöra läsupplevelsen. Den är i alla fall skriven med glimten i ögat och därför inte lika mörk och tung som flera andra av mina noveller. Inspiration fick jag från ett tips som jag läste i gruppen "Författare på Facebook". Tipset var förvisso inte riktat till mig, men jag var ändå fräck nog att sno det.

Release planeras bli på Bokmässan i Göteborg. Jag återkommer om detaljer längre fram.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie