Smakprov ur "Hederlig research"

 SYNTOLKNING:
Även om det lät klyschigt, gjorde det bokstavligt talat ont i henne
att ha behövt ljuga för sin sambo om det hon höll på med.
Eller, ljugit hade hon väl i och för sig inte gjort, men hon hade
inte heller varit helt öppen med det. Trots att de litade fullständigt
på varandra, var Sanna inte helt säker på att deras relation
skulle klara av det här om det kom fram i ljuset.
 
 
Ordberoende förlag gav ut en novellantologi 2018, som hette "Nyanser av passion" och var en del i #älskanoveller-serien. Jag medverkar i den antologin med min novell "Hederlig research". Bilden är ett citat ur den novellen.

Någon passion av det sexuella slaget finns inte med i min novell. Jag valde nämligen att tolka begreppet "passion" på sättet att man har passion för något. Exempelvis en hobby.

Intresserad av att läsa min tolkning av passion? Det går att köpa novellantologin "Nyanser av passion" av mig för 190 kr inkl frakt (165 kr exkl frakt).
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie