Som jag har längtat!

I våras började TV3 sända serien Revenge och av nyfikenhet såg jag ett avsnitt till att börja med. Men det räckte. Efter det första avsnittet blev jag fast. Därför var det en smula sorgligt när seriens första säsong enligt TV3 fick sitt slut någon gång i maj/juni. Fast där ljög TV3. Det fanns ytterligare två avsnitt kvar av den första säsongen (som jag nyligen sett på via nätet). Men nu ska jag inte vara gnällig, för den fjärde oktober kommer faktiskt nästa säsong av den spännande serien! Jag jublade av lycka när jag såg denna korta trailer på TV3 Play (den längre, och som är lite bättre ser man på TV3 i tv:n). Nu sitter jag och längtar tills det äntligen är dags att återse seriens lite udda karaktärer. Någon mer som fastnat för Revenge?



Dagens citat:

"Those eyes of yours are like dark hooks for the soul."
(Nick Dunning)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - CHERRY:

Har kanske sett två avsnitt, inget för mig xD