Angående tv-serier som jag gärna tittar på

 På förekommen anledning (det vill säga efter att min vän Hanan "upprört" påpekat detta), måste jag göra ett tilläggsinlägg till mitt blogginlägg om tv-serier jag gärna tittar på. Det visade ju sig att jag faktiskt glömde en mycket viktig tv-serie.
 
Buffy the vampire slayer
Jag minns inte hur gammal jag var, men det var nog i slutet av mellanstadiet eller början av högstadiet som jag slog mig ned framför tv:n när min syster satt och såg på en tv-serie. Då visste jag inte vilken serie det var och det tog ytterligare några gånger innan även jag var fast. Tv-serien visade sig vara Buffy the vampire slayer och jag fastnade för serien under säsong fem - det var då jag blev förälskad i vampyren Spike (som spelades av James Marsters). Efter det har jag sett serien minst femtioelva gånger och den ligger mig varmt om hjärtat.
 
 
 
 
Hoppas att jag är förlåten nu Hanan ;-)
 
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

YAY :)