Vad som väntar mig under 2019...

Jag kunde inte låta bli att göra ett sådant där namntest nu under julledigheten. Man skulle nämligen få veta vad som väntar en under 2019. Mitt resultat blev följande:
 
Syntolkning: Jessica, 2019 ger dig:
1. Mycket pengar!
2. Mycket pengar!
3. En liten pojke!
 
 
Haha! Det hade inte varit illa om i alla fall första och andra punkten slog in. Fast jag vet inte om jag har så mycket ork för en liten pojke nu när tösen har bestämt sig för att börja testa gränser mer och mer ... Just nu går det mesta av min ork åt till att hantera henne på bästa sätt.
 
Jag ska försöka få till ett inlägg om mina mål och förväntningar inför det kommande året. Förhoppningsvis hinner jag publicera det innan årsskiftet!
 
Vad önskar du dig under 2019? :-)
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie