Jag som bara vill spela Wordfeud!

Nästan ingen som jag känner spelar Wordfeud längre. Själv tycker jag att det är en rolig avkoppling och därför händer det då och då att jag låter spelet slumpa fram okända motståndare. Dock är det inte ofta jag gör det, för det slutar oftast med att jag får ganska skumma motståndare.
 
När jag nyligen lät spelet slumpa fram en motståndare, blev jag ihopparad med "Gärna Het Sex Sth". Bara namnet antydde hur det här skulle sluta. Innan personen ens hade lagt något ord, började denne skriva till mig. Nedan ser du vår korta dialog.
 
Gärna Het Sex Sth: Hej
Jag: Hej
Gärna Het Sex Sth: Vem är du? Stefan Sthlm
Jag: Jag är en gift småbarnsmamma på Västkusten.
 
 
Efter att jag hade skrivit det sista, dröjde det inte länge förrän "Stefan Sthlm" gav upp:
 
 
 
Även om jag inte hade varit gift, hade jag inte velat ragga på Wordfeud. Det känns bara patetiskt. Eller är det jag som ställer för höga krav?
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie