När ens undermedvetna vill säga något?

Under april lärde sig tösen att säga "igelkott". Att det blev just "igelkott" beror på att vi satt en kväll med tösens spel "Animal upon animal" och i det spelet finns en igelkott. Tösen är i en period då hon pekar på eller håller fram saker som hon vill veta namnet på. Den kvällen höll hon fram en igelkott, varpå jag sade vad det var för ett djur och då härmade hon mig.
 
Efter det har hon velat höra visor om/med igelkottar. I och med att jag inte kan några igelkottsvisor, fick jag söka på Spotify och hittade Lizette Pålssons låt "Var rädd om varje liten igelkott".
 
 
Den låten har spelats mycket flitigt här hemma - så pass många gånger att den har fastnat på hjärnan, vilket innebär att den spelas mest hela tiden i mitt huvud. En kväll när jag plockade undan tösens leksaker efter att jag hade fått henne i säng, kom jag på mig själv med att sjunga "Var rädd FÖR varje liten igelkott".
 
...
 
Borde jag söka hjälp för det här?
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie