Reklam: Lust och energi

Det här inlägget skrivs i samarbete med RFSU och Buzzador.
 
 
Nu har jag och älsklingen fått möjligheten genom Buzzador att testa RFSU:s kosttillskott "Lust och energi".
 
 
 
Fast "Lust och energi" var ingen nyhet för mig. Jag tog det tidigare under en period, men slutade ganska nyligen med dem. Med andra ord har jag lite längre erfarenhet än älsklingen.
 
Älsklingen har inte märkt någon skillnad. Jag däremot är mer osäker. Jag har förvisso blivit piggare och fått mer energi, men om det beror på de här tabletterna eller för att jag har bytt antidepressiv medcin vet jag inte. Det jag vet är att mina slemhinnor faktiskt inte är lika uttorkade som de tidigare har varit (och då syftar jag både på munnen och underlivet). Och med tanke på att min antidepressiva medicin kan orsaka muntorrhet, är det bara ett plus om det här kosttillskottet kan hjälpa till att motverka det.
 
Den största nackdelen med kosttillskottet är att tabletterna är väldigt stora och varje dag ska man ta tre stycken. Jag har tidigare inte haft några större svårigheter med att svälja tabletter, men det har jag tyvärr med de här. Det krävs oftast flera försök innan jag lyckas.
 
Tack RFSU och Buzzador för att jag och min make fick möjligheten att testa kosttillskottet.
 
Ha det så bra
Kram
Jessie