Stövlar

Jag berättade att jag skulle leta efter stövlar (inte vinterstövlar) för ett tag sedan och jag hittade det jag letade efter! På Deichmann sko i Sergelgången. Nu är jag inte särskilt materiell av mig, men jag blev riktigt glad över att ha fått tag på just dem! De är så himla snygga och jag blev väldigt besviken när jag och min bästa kompis hittade dem i Malmö sist jag var där, fast de fanns inte i min storlek. Men nu har jag dem.

Haha, jag är verkligen en tjej. Minns att jag fram till gymnasiet vägrade att ha skor med klack. Det var platta skor eller gymnastikskor som gällde för mig. Fast jag var ju också en pojkflicka när jag var liten. Tror inte att jag hade något helt jeanspar fram till mellanstadiet. Jag tyckte mycket om att springa och leka och eftersom jag är en väldigt klumpig flicka (tycker faktiskt synd om min fästman ganska ofta), blev följden av mitt springande att jag föll och då slog jag hål på mina byxor. Givetvis tyckte inte min mamma om detta och blev väldigt arg varje gång. Hon tröttnade på att behöva sy på massa lappar på mina byxor. Till slut sydde hon egna figurer då det i länden blev lite dyrt att hela tiden köpa. Fy mig ^^

Här är i alla fall bilder på mina nya stövlar;

Stövlar
stövlar

Snygga va? Ser fram emot att få använda dem. Blir efter vintern, för nu är det ju vinterstövlar som gäller.


Dagens citat:

"Den som är lycklig hemma bör stanna hemma."
(Latinskt ordspråk)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie