All by myself

Då var jag helt själv igen. Nåväl, jag har visserligen katterna också, men jag menar att min älskade fästman har åkt iväg igen. Nu är jag å andra sidan bara själv en dag (och under natten), men det känns ändå inte så väldigt kul. Fast efter hans vistelse i Skara ska han inte åka iväg mer förrän om någon månad (då ska han till Skara igen). Det ska bli väldigt skönt att få vara med honom igen ^^ Igår låg vi i soffan och hade det mysigt medan vi såg på tv. Får försöka tänka att han kommer hem i morgon igen.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska åka in till Stockholm och fixa lite saker eller om jag ska låta bli. Det regnar idag, så det känns inte väldigt lockande att gå bort till Läggesta och åka iväg. Jag ska i alla fall diska och gå ned till ICA för att köpa mat till katterna (råkade räkna fel av en konstig anledning när älsklingen skulle handla i början av förra veckan, så nu är deras mat slut Blink) och då får jag se hur jag känner för att åka iväg. Annars lyckas jag alltid roa mig med någonting. Ska väl försöka komma igång med den nya novellen och så måste jag plugga inför imorgon. Se, jag har att roa mig med.

Dagens citat:

"Be inte krokodilen hjälpa Dig över floden."
(Harry Martinsson)

Ha det så bra!
Ensamma kramar
Jessie