Recension på rubb och stubb?

Bokbloggsjerka: Recenserar du alla böcker du läser?
 
Nja, recension och recension. Jag skulle inte vilja påstå att jag skriver regelrätta recensioner, utan jag skriver snarare vad jag känner och tycker om böckerna. Men om man utgår från det så försöker jag att skriva om alla böcker som jag läser. Tanken med det är att tipsa om de böcker som jag läser. Plus att jag får utlopp för lite av mina tankar kring böckerna som jag läser. Och genom bokhyllerundan försöker jag skriva lite om vissa böcker som jag har läst.
 
Arkiverade lagböcker hos åklagarkammaren där jag hade min andra praktik. Himmelrike!
 
Så det korta svaret blir: Både ja och nej. Jag skriver inga direkta recensioner, men däremot skriver jag om alla böcker som jag läser.


Dagens citat:

"Det finns alltid en morgondag."
(Ryskt ordspråk)


Ha det så bra!
Orecenserade kramar
Jessie
#1 - - Stockholmsflickan:

Jag skriver om alla skönlitterära böcker som jag läser, vet dock inte om jag vill kalla det för recensioner heller :)