Bunnies ...

 Jag är fortfarande rätt förtjust i Buffy-serien. Älsklingen gav mig hela serien på DVD i födelsedagspresent, så nu sitter jag och tittar igenom avsnitt för avsnitt när jag har tillfälle. I säsong sex hade de ett musikalavsnitt och några av dessa låtar finns i min MP3. Det var när jag skulle gå från jobbet en dag som jag plötsligt kom på en sak när jag hörde låten I've got a theory. Anya har rätt.
 
Om du inte har sett serien förstår du säkert inte vad jag pratar om. Men det är nämligen som så att ex-demonen Anya är väldigt rädd för kaniner. När jag var yngre fattade jag aldrig varför. Men det gör jag nu. Anya måste givetvis ha träffat vårt skuttande odjur som vi har här hemma! Jag känner nämligen likadant som Anya nuförtiden ... Lyssna gärna på låten så förstår du säkert vad jag menar. ;-)
 
 
 


Dagens citat:

"Att vara chef är en position, att vara ledare är en relation."
(Helge Brattgård)


Ha det så bra!
Kaniniga kramar
Jessie