Små ting

 
 


Dagens citat:

"I don't like spiders, okay? Their furry bodies, and their sticky webs, and what do they need all those legs for anyway? I'll tell you: for crawling across your face in the middle of the night. Ewww!"
(Alyson Lee Hannigan)


Ha det så bra!
Små kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

Vad söta!!! En av de bästa sakerna med små barn är ju faktiskt alla kläder i miniatyr! Och tills jag får egna barn så kommer jag förmodligen tycka att just bebis-skor är det sötaste som finns... Faktiskt.

Svar: Jag håller med dig om skorna! Hittade skitsnygga/urgulliga vinterkängor som jag ville köpa till min systerson, fast han kan inte ha skor än. :-(
Jessica

#2 - - Hanan:

Du har blivit moster!

OMG så finaaaa kan inte hanan få en mupp-tröja också? ^^

Svar: Haha, säg bara vilken storlek så kanske jag kan ordna det. ;-) Du hade varit jättefiiiiin i den.
Jessica

#3 - - Hanan:

Tror du ^_^