What if

Ända sedan jag såg Titanic för första gången har jag älskat filmen. Jag beundrade Kate Winslet för hennes fantastiska rollinsats som Rose Dewitt Bukater och för att hon är väldigt vacker.
 
Nyligen fick jag erfara att Kate Winslet inte bara är en vacker och duktig skådespelerska. Tydligen kan hon sjunga också. Riktigt bra dessutom. Det är ingen överdrift att säga att hennes röst hänförde mig. För övrigt är låten jag hörde - What if - fin. En av kommentarerna till låten är rätt kul:
 
What If she had let Jack join her on the floating door!? Well I guess we'll never know.
(Man måste höra låten för att förstå det roliga. Eller så är det bara jag som är lättroad.)
 

Har du också missat Kate Winslets vackra röst? Lyssna då gärna på YouTube-videon med låten här nere. Själv har jag gjort det minst ett dussin gånger. :-)
 
 
 


Dagens citat:

"Fartyg är som säkrast när de ligger i hamn, men det är inte vad fartyg är byggda för."
(Paulo Coelho)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie