Affirmation

Under större delen av min uppväxt lyssnade min familj på P4. Vi hade jämt radion på. På det sättet fick jag höra en mängd olika låtar. Nu under det senaste året har jag börjat leta upp dessa (nuförtiden) gamla låtar så fort jag får en hint om vad de kan tänkas heta, eller vem som sjunger. Bland de här låtarna som jag tyckte om som barn finns en hel del Savage Garden-låtar. När jag var liten visste jag inte att gruppen som sjöng hette Savage Garden. Det enda jag visste var att jag tyckte om låtarna.
 
För ett litet tag sedan hörde jag deras låt Affirmation - en låt som jag inte hört på flera år. Jag blev så förälskad att jag gärna vill dela med mig av denna visa låt - för det finns en hel del klokheter i låten! Dessutom är den så himla bra.
 
 
 


Dagens citat:

"Publiken är som en kvinna. Är du inte uppmärksam så är det slut."
(Frank Sinatra)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie