Alla dagar är speciella dagar

Jag har börjat försöka ta bussen från Varberg till Falkenberg när jag ska hem, för då behöver jag bara vänta ungefär en kvart på bussen till Getinge, istället för en halvtimme. Dock är det inte alltid som jag hinner med bussen eftersom jag kommer från kontoret lite sent vissa dagar.
 
En av dessa dagar då jag inte hann med bussen utan fick ta tåget, gick jag bort till ICA i Falkenberg medan jag väntade. Anledningen var att det var väldigt kallt och jag behövde ha något att göra. Något som inte innebar att jag stod stilla. Inne på ICA hittade jag ett stort antal av den här sortens skylt:
 
 
Är nog första gången som jag ser en sådan. I vanliga fall brukar de bara ha sådana när det är extrapris (och då står det naturligtvis inte "ordinarie pris" och "varje dag", men det räknar jag med att du säkert förstår). Hur som helst tyckte jag att det var lite roligt. :-)


Dagens citat:

"Det är underbart att vara ingenting. Då, när identiteten fallit bort, kan man verkligen tjäna andra."
(Byron Katie)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie