Hallandstrafikens resenärer är speciella

Genom åren har jag registrerat mig på en mängd olika sidor (blogg.se är uppenbarligen en av dem). Jag har genom registreringen fått ett konto att disponera över. Mer än så har det inte varit. Förrän nu.
 
För att jag enkelt ska kunna ladda mitt månadskort till Hallandstrafiken (fast det var inte så där enkelt trots allt ...) och slippa göra det på bussen, registrerade jag mig på Hallandstrafikens hemsida. Där kan man ange sina olika kort och enkelt hantera dem. Dock fick jag ett kuvert några dagar senare. I kuvertet låg det här.
 
 
 
Nu känner jag mig allt speciell. ;-) Trots att det i och för sig är en smula miljöovänligt. Jag menar, i vilka sammanhang kommer jag få användning för kortet? Troligtvis mycket sällan. Om ens vid något tillfälle. Fast det var en rolig gest. :-)


Dagens citat:

"Ditt sinne besvarar de flesta frågor, om du tillåter dig att slappna av och invänta svaret."
(William S. Burroughs)


Ha det så bra!
Speciella kramar
Jessie