Lucka 5: Berätta om någon du älskar

De första som jag kommer att tänka på är älsklingen och djuren vi har/haft. De är ljusen i mitt liv och skänker mig stor glädje och tröst. Jag vet inte var jag skulle ha varit idag utan dem.
 
Varje dag blir jag lika förvånad över att en så fin person som älsklingen älskar mig. Jag blir förvånad trots att vi nu har varit tillsammans i lite mer än sex år. Egentligen borde jag ha vant mig efter dessa år, men uppenbarligen har jag inte det.
 
 
Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna att ha honom i mitt liv. Han finns alltid där för mig, även när han själv har det svårt och trots att jag emellanåt omedvetet skjuter honom ifrån mig. Han står kvar och finns där när jag behöver honom. Hur många har den turen att ha det så?
 
Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom och har faktiskt svårt att komma ihåg hur det var innan han blev en del av mitt liv.
 
Jag kommer alltid älska honom. <3


Dagens citat:

"Ju mer kärlek du ger, desto mer kommer du att få."
(Eileen Caddy)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie