Ser man på - en bekant!

Någon kväll satt jag och älsklingen och kikade igenom tv-kanalernas play-sidor, i jakt på något kul att se på. När vi kom till TV4 hajade jag till vid programmet "Snurra flaskan". Den blonda tjejen var kusligt lik en kurskamrat från mina retorikstudier i Lund. Nyfiken som jag är, var jag tvungen att ta reda på om det var hon eller endast en look-a-like (om du är på jakt efter look-a-likes, är Stockholm ett tips, för där tycks det krylla av dem. Jag blev exempelvis undervisad i juridik av Sylvester Stallone ...).
 
 
Tänka sig, det var faktiskt Linnéa. Vad kul! Egentligen är det inte så konstigt att hon är inblandad i TV-produktioner - Linnéa är väldigt talangfull, smart och rolig (i alla fall sist vi träffades).
 
Nu ska jag kika igenom avsnitten och se vad det är för något. :-) Blir ju extra kul eftersom jag vet vem hon är.


Dagens citat:

"Vänd dig inåt. Inse att det du behöver, det har du redan – det är ditt riktiga jag."
(Robin Smith)


Ha det så bra!
Bekanta kramar
Jessie