Tålamod lönar sig

Äntligen har lökarna i ena blomsterlådan på balkongen börjat blomma! :-) Visst har det i och för sig bara gått mellan en till en och en halv månad sedan vi planterade dem (tror jag?), men jag började misströsta och trodde inte att det skulle bli något. Tji fick jag. :-) Dock verkar två av blommorna rätt ledsna. Antagligen jag som dränkt dem ... Hoppas att älsklingen inte halshugger mig när han kommer hem och upptäcker detta.
 
 
 
Jag ser fram emot att kunna sitta på balkongen och ha vackra blommor att se på. Det kommer säkert bli mysigt. :-) Det är första gången som jag och älsklingen provar på det här. Vem vet - det blir kanske en återkommande repris. :-) Om jag slutar dränka dem förstås ...


Dagens citat:

"Vi åldras inte, vi mognar."
(Pablo Picasso)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie