Sju positiva saker - utmaningen antagen!

I det här inlägget utmanade Evah alla bloggare att skriva ett inlägg där man berättar om sju positiva saker som hänt de senaste två dagarna. Eftersom jag tyckte att det var en kul idé, tänkte jag haka på och anta utmaningen! Fast, eftersom inlägget kommer vara tidsinställt, blir det de senaste två dagarna då jag skrev inlägget. Det kan ha förflutit mer än två dagar när inlägget väl publiceras. Nåväl, då kör vi!
 
När jag och älsklingen besökte Brahehus i somras - fantastisk utsikt!
 
1. Jag har tränat Zumba en andra gång och hittills tycker jag att det är superkul (trots att vissa rörelser är svåra!).
 
2. Jag har hjälpt chefen med några privata ärenden (sagt upp abonnemang m.m.).
 
3. Jag har berömt en bloggare för att hon har en bra blogg!
 
4. Älsklingen har sagt att han älskar mig (vilket han gör så gott som dagligen och jag blir lika glad varje gång).
 
5. Jag har börjat må mindre dåligt och känner mig inte lika ledsen längre.
 
6. Jag fick se en gullig bild på den vilda ninjan som älsklingen tog när ninjan höll honom sällskap.
 
7. Jag har sms:at med min vän Cherry.
 
 
Det här är min lista. Hur ser din egen ut?
 


Dagens citat:

"Varför gå den logiska vägen när det finns så många andra vägar?"
(Ernst Kirchsteiger)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

1. Jag har inte kräkts!
2. Jag har kommit hem till Sverige igen (vilket är nice om man varit sjuk en hel resa, annars hade jag velat stanna i Thailand).
3. Jag har blivit mätt för typ andra gången i år.
4. Katterna!
5. Jag har världens bästa make.
6. Pratade med min bästa vän i telefon (fem timmar) igår.
7. Mjuk säng ger god natts sömn.

Jag ska blogga om min Thailandsvistelse så mina punkter blir mer förståeliga. Men vi kan säga att vi har haft otur det här året . So far 😉

Svar: Oj då, det låter rätt allvarligt när jag läser punkterna. Välkommen tillbaka får jag säga! Jag hade faktiskt missat att du skulle åka iväg? Jag ser fram emot att läsa om det på din blogg så jag hänger med bättre. :-)
Jessica

#2 - - Katten Jones:

Jag har nog inte skrivit om det så det är inget konstigt 😉 Men jag ska försöka få ihop något under dagen, medan det är färskt. Så ska jag få maken att skicka över några bilder också så blir det nog bra.

Svar: Aha, ja det kan nog stämma. Jag ser fram emot att läsa! :-D
Jessica