30-dagarsutmaning

Jag tror inte på "ödet" eller liknande. Fast jag måste erkänna att det var en trevlig slump att jag hittade en så kallad 30-dagarsutmaning i sammma veva som jag börjar få slut på idéer till inlägg. "Utmaningen" består i att skriva om det givna ämnet som getts åt respektive dag. Den här typen av "utmaningar"/enkäter är vanliga på bokbloggar, fast då med bokrelaterade ämnen. Jag ska inte köra alla dessa inlägg i följd, men här och var kommer jag peta in dem. :-)
 
 
Visserligen ser jag redan nu att jag har tagit upp vissa saker i min "julkalender" förra året, men jag ska försöka att inte upprepa mig alltför mycket. Jag har också sett att åtminstone ett ämne kommer jag inte kunna skriva om, så där kommer jag få hitta på ett annat ämne. Hmm ... Lika bra att börja tänka ut det nu. Om du tycker att det luktar bränt så är det ingen fara. Då är det bara jag som försöker tänka ut något smart och kul att skriva om.


Dagens citat:

"Låt oss välja att bli en positiv kraft, som kan ge mer glädje till världen."
(Karin Volo)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie