Youtube - here I come!

Nu har jag och Videofy.me definitivt gjort slut. Jag är trött på allt krångel vid uppladdning och att inbäddningen av klippen inte fungerar som den ska. Dessutom får man inget svar från supporten när man mailar dem!
 
Med anledning av det, har jag skapat en Youtube-kanal för den här bloggen och försöker nu lägga upp alla videor på nytt, vilket kommer ta sin lilla tid. Vissa videor kommer vara offentliga, medan andra kommer så att säga vara olistade. Att de är olistade innebär helt enkelt att man inte kan söka fram dem och de kan bara ses om man har direktlänken.
 
 
 
Nu i efterhand förstår jag inte varför jag väntade så här länge på att överge Videofy.me, med tanke på att den tjänsten bara har blivit sämre med tiden. Aja, man lär sig av sina misstag.


Dagens citat:

"Om du vill bli älskad, älska själv."
(Ovidius)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie