Det krävs inte mycket för att glädja de små

Min arbetsbörda på jobbet varierar ganska mycket från dag till dag. Vissa dagar har jag så mycket att göra att högarna på skrivbordet bara växer och växer. Andra dagar hinner jag "städa" ute i receptionen där jag sitter. En sådan hyfsat lugn dag rensade jag bland annat en av skrivbordslådorna som innehåller lite allt möjligt; häftklamrar, stämplar, frimärken m.m. Efteråt såg lådan mycket prydligare ut!
 
Den enda stämpel som jag vanligtvis använder är en ankomststämpel för att skriva in vilket datum vi får handlingarna. Fast nu hittade jag en till stämpel som jag blev ganska förtjust i;
 
 
 
Jag har visserligen sett att den stämpeln finns, men av någon anledning har jag inte använt den. Det är dumt, för den är ju hur finurlig som helst! Eller, kanske inte hur finurlig som helst, men du fattar nog grejen. ;-) Hur som helst, efter att jag fick upp ögonen för denna stämpel, har jag försökt använda den närhelst jag kan.
 
 
 
Jag vet. Jag är lättroad.


Dagens citat:

"Om en människa upptäcker sitt misstag och inte rättar till det, begår hon ytterligare ett misstag."
(Konfucius)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie