Vilken -talist är du?

Det är småroligt att göra tester av olika slag och en kväll hittade älsklingen ett test som gick ut på att det tecknade som man såg på TV som liten kan avslöja hur gammal man är. Spännande!
 
Självklart var vi båda åttiotalister, men älsklingen sade att om jag hade fått resultatet nittiotalist hade det varit fullt förståeligt, med tanke på att jag trots allt är född i september -89. Hmm ... Kanske har jag min syster (född -86) att tacka för att jag såg på "typiska" åttiotalist-filmer och -serier när jag var liten? ;-)
 
Jag blev en smula nostalgisk när vi gjorde testet, eftersom en av mina favoritserier nämndes - Pirater i mörka vatten! Jösses, vad jag älskade den serien! Pappa var så himla snäll och spelade in den så att jag kunde se på den om och om igen. Jag var allt lite rädd för det där mörka vattnet och jag ryser än idag när jag ser introt nedan. Undrar om man kan få tag på den serien idag? :-)
 
 
Vilken sorts "-talist" är du? :-) Utifrån testresultatet alltså!


Dagens citat:

"Respektera andras känslor. Även om det inte betyder något för dig, kan det betyda allt för dem."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie