Mer spännande än så här blir det inte ...

Jag brukar inte tacka nej till lite spänning i vardagen. Nåväl, åtminstone lagom mycket spänning. En självparkerande bil är lite för mycket spänning för min smak. Hur som helst, det blev en riktig rysare hemma efter senaste gången då jag gav blod. Som ersättning valde jag nämligen två Triss-lotter och så här såg det ut när jag skrapat första lotten:
 
 
 
Ja, jag kom på efteråt att jag kanske skulle ta bild på den spännande händelsen, det är därför jag håller för mitt finger - för att bevara lite spänning. Dock blev resultatet följande:
 
 
 
Snopet, eller hur? Men men, jag hade ju ytterligare en lott! Woho, kanske kunde jag ha större tur här? Jag skrapade och skrapade, tills det såg ur så här:
 
 
 
Vad spännande! Tänk så blir det en storvinst? Haha, vem försöker jag lura? Jag har aldrig tur i spel eller liknande och därför såg det ut så här när de sista rutorna var skrapade:
 
 
 
Aja, det var kul så länge det varade! ;-)


Dagens citat:

"Alla vackra former i denna värld genomgår förändring. Ingenting är stabilt. För varje ögonblick förändras vår verklighet."
(Radhanath Swami)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie