Ny 30-dagarsutmaning!

Just nu kan man väl inte direkt påstå att jag har idétorka vad gäller blogginlägg, men jag tyckte ändå att en ny 30-dagarsutmaning lät intressant. Därför tänkte jag haka på Fashion by Frejas utmaning (efter att ha fått okej från henne). Vilka ämnen det blir kommer du få se efterhand (om du inte kikar in hos Freja förstås).
 
 
Det positiva med den här sortens utmaningar är att jag får uppslag till inlägg som jag kan skriva och du som läsare får veta ytterligare saker om mig. Som vanligt kommer jag inte att publicera inläggen 30 dagar på raken, utan de kommer att blandas lite med mina andra inlägg.
 
Risken finns att jag redan har skrivit om vissa ämnen, men för min del gör det inget. Det är bara att hoppa över inlägget om du tycker att det blir för tjatigt. ;-)


Dagens citat:

"Vad stort sker, det sker långsamt; inte ens en druva eller ett fikon kommer till stånd på ett ögonblick."
(Epiktetos)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie