Dag 15: Min favoritplats [30 dagar]

I den förra 30-dagarsutmaningen skrev jag om min favoritstad, men visst blir det lite tjatigt om jag svarar samma sak varje gång? Nu gäller det alltså favoritplats och måste därför inte vara just en stad. Hmm...
 
Ätran!
 
Jag vet faktiskt inte om jag har någon direkt favoritplats. Just nu sitter jag och funderar som bara den, men kan inte komma på en enda idé. Finns det något ställe i Falkenberg som jag tycker om mer än andra? Nja, inte direkt. Visst är det väldigt fint vid Ätran (framförallt på vår och sommar), men att kalla det för min favoritplats skulle jag nog inte vilja göra.
 
Inte ens hemma i lägenheten finns det något specifikt ställe som jag tycker mer om än andra. Eller, sovrummet är ju ganska trevligt, fast där är jag främst när jag ska sova.
 
Jaha, det här blev ju ett ganska tråkigt svar. Skärpning Jessica!


Dagens citat:

"Jag kan inte göra allt, men jag kan göra något. Om vi alla gjorde något, skulle vi tillsammans klara allt."
(Robert L Schimmel)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie