Drivkraften - en podd om personlig utveckling

Jag har ju bestämt mig för att börja dra ned lite på ljudbokslyssnandet och istället försöka lyssna på lite fler poddar. Jag prenumererar på en massa poddar genom appen CastBox, men jag har inte riktigt lyckats ta mig tid att lyssna på dem. Istället har det varit ljudböcker som gäller. Men som sagt, nu ska jag ta mig i kragen och börja lyssna mer aktivt på poddar. Jag kommer efter hand att skriva om de poddar som jag själv gillar och gärna vill tipsa dig om.
 
 
Idag tänkte jag tipsa om podden Drivkraften - en podd om personlig utveckling, mental träning och hälsa. Det är Malin Rosén som driver den här podden och jag tycker att hon gör ett riktigt bra jobb. Kanske är hon lite för ivrig emellanåt och avbryter sina inbjudna gäster med sina egna funderingar m.m., men förhoppningsvis lugnar det ned sig med tiden. Det är intressanta gäster som hon bjuder in och vissa avsnitt har fått mig att själv fundera över min egen utveckling och mentala hälsa. Jag har till och med fått några tips på hur jag själv kan tänka eller göra. Särskilt avsnitt ett och två var väldigt intressanta för mig. Lyssna gärna du också!
 
Brukar du lyssna på poddar? Finns det någon podd som du tycker är bra och vill tipsa om? :-)
 
 


Dagens citat:

"Ett ord liknar biet, det har honung och gadd."
(Talmud)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie