Skumma höns

Idag tänkte jag dela med mig av en liten "spaning" som jag har gjort.
 
Inför påsken i år, såg jag en förpackning med påskgodis som jag inte har sett tidigare:
 
 
 
 
Haha! Jag älskar verkligen förpackningen. Det är nästan så att jag tänker fortsätta att köpa dessa höns - bara för förpackningens skull. Fast visst, hönorna var i och för sig goda de också.
 
Jag tycker att det är lite roligt att tillverkaren verkligen leker med orden och gör något roligt utav det. Det uppskattas!
 
Har du gjort en egen liknande rolig spaning?


Dagens citat:

"Intuitiv vägledning kommer inte nödvändigtvis när vi söker den utan då den behövs. Vanligen visar den sig inte förrän det är absolut nödvändigt. Intellektet, som är en del av egot, är ofta tidigt ute för att få svar därför att det kanske drivs av oro eller rädsla, längtan eller förväntningar. Men sådan brådska lönar sig inte."
(Paul Brunton)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie