Dag 21: Ett av mina favoritprogram [30 dagar]

Om jag hade fått den här frågan för några år sedan, när jag faktiskt tittade en hel del på tv, hade jag med enkelhet kunnat komma med ett långt och uttömmande svar. Nu är det däremot lite svårare, eftersom jag faktiskt inte tittar så mycket på tv längre.
 
Eller, visst tittar jag på tv, men nuförtiden är det nästan enbart serier och filmer på Netflix som gäller. Jag och älsklingen sade ju upp vårt tv-abonnemang hos Telia för ett eller två år sedan, eftersom vi insåg att vi bara slötittade korta stunder. Däremot betalar vi för Netflix varje månad.
 
 
 
 
Så de program som jag faktiskt ser på tv nuförtiden (med de få tv-kanaler som vi har) är Melodifestivalen, Rapport, regionala nyheter och emellanåt Hela Sverige bakar och Hela England bakar. Ifall det är något annat tv-program (ej serie) som borde var med på listan, får älsklingen gärna upplysa mig om det. Annars är det dessa som jag kommer ihåg i nuläget.
 
Vilka tv-program brukar du se på?
 
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie