"Målförberedelser"

Ända sedan jag började arbeta på byrån, har det suttit en "artikel" uppe ute i receptionen där jag sitter. Det tog mig ett tag innan jag kom mig för att läsa den. Till sist gjorde jag det och tänkte genast att det skulle vara väldigt kul att dela den här på bloggen. Först idag har jag äntligen fått tummarna loss och gjort det. Jag hoppas att du får dig ett gott skratt - för det fick jag när jag läste den! Jag har dock valt att justera ett litet språkfel. Det heter "brottmålsadvokat" och inte "brottSmålsadvokat".
 
Eftersom hela artikeln inte kommer med i blogginlägget om jag väljer en storlek som gör texten läsbar, har jag laddat upp bilden som en miniatyr. Det du behöver göra för att kunna läsa, är att helt enkelt klicka på miniatyren. Hojta till om det skulle vara några problem!
 
 


Dagens citat:

"Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt."
(Oscar Wilde)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie