Det kom plötsligt ett paket

Som bekant deltar jag ju i olika undersökningar på nätet där jag får poäng som belöningar och dessa poäng kan jag sedan lösa in för att få olika saker. För flera månader sedan deltog jag i en undersökning som handlade om ett godissnacks som planeras att börja säljas i butik. Mot slutet av undersökningen fick jag frågan om jag var intresserad av att delta i ett smaktest? Jag svarade att jag var det och tänkte sedan inte mer på det.
 
Det dröjde ett litet tag och plötsligt fick jag en avi med posten om att jag hade ett brev att hämta ut på Kvantum. Eftersom jag vid den tidpunkten inte hade beställt något, blev jag väldigt förvånad. Nyfikenheten stegrades då försändelsen inte avslöjade vem det var ifrån.
 
 
 
 
När jag öppnade kartongen och fick se innehållet, brast jag ut i skratt.
 
 
 
 
Jag trodde aldrig att jag faktiskt skulle bli utvald för ett smaktest - det har ju aldrig hänt mig förrut. Men jag och älsklingen tog oss an uppdraget med glädje och jag ser fram emot när de börjar säljas i butik.


Dagens citat:

"Den som lämnat bakom sig seger och nederlag, han är fridfull och lycklig."
(Buddha)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie