Liv på min paralegalblogg igen!

Under min paralegalutbildning var jag rätt aktiv på min blogg Livet som paralegal. Efter att jag tog min examen minskade aktiviteten och under tiden här på advokatbyrån har jag i princip inte publicerat något inlägg. Inte sedan den 18 september 2013. Åtminstone inte förrän nu!
 
Jag ser min paralegalblogg som en informationsblogg och därför har det inte gjort så mycket att den inte uppdaterats aktivt. Den fyller ju sitt syfte - inte minst med tanke på att den besöks dagligen av ett rätt okej mängd läsare (trots att den inte uppdaterats på 3,5 år) och fortfarande får jag mail med frågor kring utbildningen.
 
 
 
 
 
Fast nyligen fick jag ändå lite dåligt samvete över att inte ha uppdaterat bloggen på länge, så därför skrev jag ihop ett inlägg om de arbetsuppgifter som jag har på advokatbyrån. Egentligen skulle jag ha skrivit det inlägget för länge sedan, men som du vet har jag haft det tungt på olika sätt de senaste åren. Men nu så!
 
När det finns tid till det, ska jag se om det finns fler inlägg som jag kan skriva. Det känns trots allt bättre om bloggen ändå uppdateras med jämna mellanrum.


Dagens citat:

"Du kan inte kontrollera allt som händer dig, men du kan välja hur du hanterar det."
(Maya Angelou)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie