Medverkar i #Älskanoveller - 30 nyanser av frihet!

För ett litet tag sedan läste jag på Twitter att juryn i Ordberoende förlags uttagning till nästa omgång av #Älskanoveller hade valt ut vilka noveller som skulle få medverka i den nya antologin. Med spänning väntade jag på ett mail från förlaget - hade min novell valts ut eller inte?

När inget mail kom på över en vecka, förstod jag att jag inte hade blivit en av de utvalda. För om jag hade varit det, då borde väl beskedet ha kommit vid det här laget? Jag hade lite på känn att min novell inte skulle räcka hela vägen fram, även om jag hoppades på att få vara med i ännu en novellantologi.
 
 
 
 
Men i förra veckan damp det ned ett mail från förlaget - jag blev erbjuden att få medverka i antologin!

Nu är avtalet påskrivet samt författarpresentation, bild och novell inskickat till förlaget. Nu väntar jag bara på redigeringsomgången. Själva antologin verkar släppas i maj. Jag återkommer med mer information så snart jag själv vet.


Dagens citat:

"Ge kärlek, få kärlek."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie