Få tips om sig själv

För att jag lättare ska kunna följa olika bloggar, har jag valt att göra det genom Bloglovin'. Jag tycker att det är mycket smidigare att göra det via Bloglovin' än att manuellt klicka mig in till varje blogg, eftersom jag annars skulle glömma bort att titta in på dessa bloggar. Dessutom har jag för tillfället knappt tid att hinna läsa blogginlägg varje dag. På det sättet är Bloglovin' också väldigt bra, för där samlas varje inlägg från de olika bloggarna upp till 21 dagar, så det blir väldigt enkelt att läsa inläggen i tur och ordning och försöka hinna läsa ikapp när man har tid över.
 
Hur som helst, det händer ibland att Bloglovin' tipsar om andra bloggar som de tror att man ska tycka om. En dag fick jag de här tipsen:
 
 
 
 
I ärlighetens namn har jag annat för mig än att läsa min egen blogg (framförallt då jag redan vet vad det är jag skriver), men det var ändå snällt av dem att tro att jag kanske gillar innehållet på min egen blogg. Det finns ju vissa inlägg som jag faktiskt är mer nöjd med än andra och tycker blev bra skrivna. Så Bloglovin' har inte helt fel.


Dagens citat:

"Varför fästa vikt vid åsikter, ens dina egna?"
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie