Nya små älsklingar

Det är ingen hemlighet att jag är svag för chailatte och har varit det sedan jag jobbade på hyresnämnden. Jag har redan hittat ett favoritpulver som jag gärna använder hemma. FAst nu tror jag faktiskt att jag har hittat två nya favoriter:
 
 
Det är chailattepulver av märket Nordic Roast, med smakerna karamell resp. vanilj. Min syster köpte dem i en dansk butik nere i Malmö.
 
Det är svårt att inte ta fler än en kopp när mand ricker dessa chai. Det kräver enorm viljestyrka, haha!
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie
#1 - - Anonym:

Hej! Hittade din blogg av en slump
Dessa finns i Sverige att köpa på den danska butiken Normal. Älskar själv dessa chai burkar.

Svar: Hej! Vad kul med ännu en chai-älskare 😍😀 aha, är det så butiken heter? Kanske är det samma som min syster köper dem i? 🙂
Jessica

#2 - - Petra:

Finns det inte att beställa på nätet?

Svar: Hej! Nej, inte som jag har kunnat hitta i alla fall. :-( Inte just det märket.
Jessica