Äntligen - var har du funnits i hela mitt liv?

Minns du att jag vid något tillfälle nämnde att jag gärna ville hitta en sida som Filmtipset - fast för böcker, och blev lite glad när Kapitel1 införde nästan en sådan funktion på sin sida? Tack vare en bokblogg som jag följer (minns dock inte vilken) hittade jag till en sådan sida - nämligen Boktipset! Snacka om glädje för min del.



Vad innebär då en sådan sida? Jo, att man kan söka efter böcker som man har läst, betygsätta dem och skriva kommentarer, hitta tips på andra böcker att läsa och mycket mer. Smart sätt att hålla reda på vilka böcker som man har läst och vilka böcker som kan vara värda att läsas.

Jag vet inte hur länge sidan har funnits, men jag uppskattar den absolut! Besök gärna Boktipset du också om du inte gjort det.


Dagens citat:

"Det som skrivs är bara erfarenhetens bottensats."
(Franz Kafka)

Ha det så bra!
Kramar
Jessie