Nu har vi nått pappersnivån

I dag firar jag och älsklingen två-årig bröllopsdag. Shit, vad tiden går fort! Tänk att det redan har gått två år. Dessvärre jobbar jag i dag, så något märkvärdigt kan det tyvärr inte bli. Fast vi har i alla fall planerat att vi ska ut och äta när jag har slutat på jobbet. :-) Vi har inte bestämt oss var eller vad vi ska äta, så det är än så länge en "överraskning". Vi får se vad vi hittar.
 
Min brudbukett
 
Tydligen firar vi pappersbröllop i dag. Vilken nisse var det som kom på den idén att det skulle heta "pappersbröllop"? Eftersom jag fick bomull av älsklingen förra året, får jag väl ge honom papper i år. ;-)
 


Dagens citat:

"Love has nothing to do with what you are expecting to get - only with what you are expecting to give - which is everything."
(Katharine Hepburn)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

Vik en ros eller något till honom! Origami <3