Kampen mot cancer fortsätter

Minns du att jag i höstas berättade om företaget ForLife? I annat fall kan du läsa det inlägget här. Jag har återigen fått en förfrågan från dem om jag skulle vilja skriva något igen - och visst vill jag det! Precis som förra gången anser jag att deras produkter gör bättre nytta genom att bli sålda, så jag har inte tagit emot någon ersättning för att skriva det här inlägget.
 
 Bilden är lånad från ForLifes hemsida - med deras tillåtelse.
 
De har utökat sortimentet med fler armbandsmodeller. Nu har de även armband till både vuxna och barn med mobilnummer samt svarta armband med guld eller silver. Du hittar deras sortiment här.
 
Cancer är en hemsk sjukdom som man oftast aldrig blir fri ifrån. Visst kan man rent fysiskt bli av med sin cancer och bli friskförklarad, men risken är stor att cancerdiagnosen fastnar i ens psyke. Som närstående känner man sig många gånger maktlös. Även om ForLife kanske inte kan göra skillnad i just det avseendet, hjälper de till att samla in pengar till cancerforskningen så att uvecklingen av denna forskning går framåt.
 
ForLifes arbete är beundransvärt och värt att uppmärksammas!


Dagens citat:

"Det finns inga misslyckanden - bara erfarenheter och din reaktion på dem."
(Tom Krause)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie