Den halländska bokmässan 2015

Den 28 november är det åter dags för den halländska bokmässan! Förra året var det premiär i Halmstad och i år kommer det äga rum på Varbergs stadsbibliotek. Här kan du läsa om hur jag upplevde förra årets bokmässa.
 
 
Det är ganska nyligen som de har presenterat programmet för årets bokmässa och redan nu kan jag konstatera att jag inte kommer kunna vara med på hela mässan, men jag ser ändå fram emot det! Det är alltid lika kul och intressant att få veta lite om de författare som finns i närheten. man får även möjlighet att upptäcka författare man inte kände till tidigare. Dessutom blev jag förra året inspirerad att ta tag i mitt eget skrivande, så vi får se hur det blir i år.
 
Du hittar programmet på den här sidan.
 
Jag hoppas att vi ses där!


Dagens citat:

"Kärlek är en resa utan kompass i ett väglöst land. Ett äventyr!"
(Anne Swärd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie