Lunarstorm är tillbaka!

Herrejösses vad uppspelt jag är just nu av rent nostalgirus. Minns du Lunarstorm, som var en community där nästan varenda kotte var med förr? Jag älskade den sidan! Jag blev en smula besviken när det senare blev LS8, för det var inte riktigt samma sak, fast det var ingenting jämfört med hur förkrossad jag blev när allt gick i graven! *gråter en skvätt* Antagligen gick det sämre för alla dessa communitys i och med att Facebook bara blivit större med åren ... Suck! Man kan inte påstå att det gjorde mig mer vänligt inställd på denna Facebook.
 
Men hör och häpna och passa även på att sätta dig ned nu. Lunarstorm har faktiskt kommit tillbaka! Fast nuförtiden heter det StajlPlejs (vilket det hette redan från början). Jag höll på att sätta lunchen i halsen när jag läste det i Hallands Nyheter (för tydligen kommer grundaren från Varberg). Dock har servern legat nere eftersom det har varit ett stort tryck, så det är först igår som jag lyckades skapa ett konto och fixa lite i mitt krypin. Efter det har det varit svårt att logga in på sidan, eftersom de för närvarande bara kan låta ett begränsat antal vara inloggade samtidigt (ca 1.100 st) och det är jämt fullt när jag försöker logga in. Men för mig kommer den här väntan vara värt det! Äntligen! Som jag har saknat. Och längtat!
 
 
 
Jag heter FruJessica ifall du är sugen på att lämna något spår i gästboken eller något annat skojsigt. ;-) Så snart det inte är lika stort tryck på sidan kommer jag logga in och justera min presentation. Har inte skrivit något än och inte ens hunnit svara på de 20 frågor som finns! Verkar som att det är nya frågor nu. Du hittar mina gamla svar i det här inlägget.
 
Undrar om jag har kvar någon bild på hur min gamla presentation såg ut på Lunarstorm. Det hade varit lite kul att se det idag. :-D
 
När vi ändå pratar om StajlPlejs, kan jag passa på att tipsa om Lunarstorm-grundarens andra projekt: Neenya (ytterligare en community). Även där heter jag FruJessica. :-) Dock har jag inte hunnit undersöka sidan särskilt noga än. Kanske ses vi där?


Dagens citat:

"Om en korp kraxar ett olycksbud i ditt öra, så låt inte din inbillning fara av med dig."
(Epiktetos)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie