Samarbete med Bonusway

Det här inlägget är ett samarbete med Bonusway
 
Jag har tidigare berättat att jag använder Bonusway (tidigare Bonusbay) när jag handlar på nätet. Jag tror i alla fall att jag har berättat det? Jag har i vart fall skrivit om Refunder. Hur som helst, Bonusway är väldigt smart och smidigt. Att använda Bonusway när du handlar på nätet, innebär nämligen att om du klickar dig till nätbutiken via Bonusway, får du så kallad återbäring på det du köper. Nätbutiken betalar nämligen Bonusway för att locka dit dig. Sedan delar Bonusway vinsten med dig. Smart va? Du själv behöver inte betala något - utöver det du köper. Bonusway är således gratis att använda och när du har samlat ihop minst 150 kr i återbäring, kan du få det insatt på ditt bankkonto.
 
 
 
För ett litet tag sedan fick jag ett mail från Bonusway, där de erbjöd mig att bli en slags partner. Detta partnerskap innebär att om du registrerar dig på Bonusway via den här länken och sedan handlar genom Bonusway, kommer jag att under två års tid få hälften av den vinst som du drar in. Detta påverkar dock inte din egen bonus, den får du som vanligt. Däremot ger du mig en liten slant varje gång du handlar (om du registrerar dig via länken ovan).
 
Jag tycker i alla fall att Bonusway är en väldigt smart funktion och använder Bonusway så fort jag handlar på nätet. Dock finns inte alla nätbutiker här, men en hel del gör. Så om du inte har upptäckt Bonusway innan, tycker jag att du definitivt ska göra det!
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie